Περιοχή μελών
Αναζήτηση στην ιστοσελίδα

Αρχική Σελίδα/Διαδικασία Παραγωγής/Βήματα Σχεδιασμού

Βήματα Σχεδιασμού


1

Η ανάγκη

Έχοντας την αρχική ανάγκη κι ιδέα για ένα προφίλ.

Τι χρειάζεται να γίνει η δουλειά.

O λόγος που είναι απαραίτητο και αναγκαίο αυτό το προφίλ. Πως το προφίλ θα μπορούσε ιδανικά να εξυπηρετήσει το σκοπό του. Ποιες είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις που θα διασφαλίσουν ότι θα μπορέσει να κάνει τελικά τη δουλειά του. Τι θα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να βελτιωθεί. Δημιουργία λίστας των λειτουργιών που θα πρέπει να έχει το συγκεκριμένο προφίλ.

2

Η ιδέα

Βελτιώνοντας την αρχική ιδέα.

Λειτουργικό, με αισθητικό αποτέλεσμα και παραγώγιμο προφίλ.

Ανάπτυξη πολλών διαφορετικών λύσεων. Όσο περισσότερες οι πιθανές λύσεις , τόσο καλύτερη η τελική επιλογή. Ερευνώντας και άλλους παράγοντες όπως την αισθητική, την παραγωγή, άλλους οικονομικούς και περιβαλλοντικούς συντελεστές. Δουλέψτε μαζί μας για να κάνετε το προφίλ σας παραγώγιμο και οικονομικό. Επιλέξτε κράμα, μέγεθος και πάχος.

3

Η λύση

Αξιολογώντας την λύση.

Ερευνώντας για βελτιστοποίηση.

Εκφράστε τις ιδιότητες της επιλογής σας με τέτοιο τρόπο ώστε να υποδείξετε την κατεύθυνση των βελτιώσεων όπως: χαμηλή τιμή, ευκολία συναρμολόγησης, ευκολία συντήρησης κλπ. Χρησιμοποιήστε μια σχετική κλίμακα για να αξιολογήσετε την λύση σαν ανεπαρκή, μέτρια, αποδεκτή, καλή. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε σε αυτό με την χρήση εργαλείων όπως η προσομοίωση ώστε να τελειοποιήσετε το προϊόν σας.

5

Η μήτρα

Παραγγέλνοντας την μήτρα (καλούπι) και ελέγχοντας το πρώτο δείγμα του προφίλ.

Κάνοντας τελικό ολικό έλεγχο του προφίλ πριν την παραγωγή.

Η ώρα της κρίσης. Ελέγξτε εξονυχιστικά το δείγμα του προφίλ. Σιγουρευτείτε ότι όλα είναι όπως τα περιμένατε. Σε αυτό το στάδιο μπορούν να γίνουν μόνον μικρές αλλαγές στο προφίλ.

6

Το προφίλ

Κάνοντας την τελική παραγγελία του προφίλ.

Η διαδικασία σχεδιασμού έχει ολοκληρωθεί μέχρι νεότερων βελτιώσεων.

Απολαύστε την δημιουργία σας. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το προφίλ σας λειτουργεί με τον τρόπο που θέλατε. Τώρα μπορείτε πάντα να το βελτιώσετε, να το κάνετε καλύτερο και πιο αποτελεσματικό. Αν το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι ένα πραγματικά καλύτερο προφίλ, τότε αξίζει να κατασκευαστεί νέο καλούπι γιαυτό το αναβαθμισμένο προφίλ.